Det är fredag och jag är sugen på godis



God eftermiddag, slutade klockan 2 och gick direkt hem, ska träffa felicia snart och ska hjälpa henne att baka sen ska jag och jonna åka iväg till söder. hahaha hände väldigt mycket i skolan idag.. först så hade Annika våran lärare beslagtagit en elev i nian med en flaska vodka, och då fick rektorn gå igenom allas skåp i hela våran korridor och allas väskor..herregud det var as läskigt!! skoja. aa sen i sexan finns det en liten annorlunda pojke som frågar alla tjejer om hårspray och hårstrån, wierd jag vet. Och vi åt lunch med han idag och han är hur söt som helst! han kom och satte sig vid oss. Och han hade inte så mycket kompisar och hade värsta dödstankarna och han sa att han alltid var ledsen..men sen blev han glad och vi sa att han fick sitta med oss på luncherna när han ville! hehe vi är så snälla hihi.

Juste vi hade vårskrik idag med så om du hörde massa fula skrik så vare vi, hehe. Och våran lilla manskör varså duktiga förutom att man inte hörde dem men det spelar ingen roll!

Nu ska jag gå till Felicia, puss / Vendela

Uppdate : inlägget var lite till thea efterssom hon inte var med


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0