Jobb på G


hallo! har nyligen kollat på ett Glee avsnitt och fick just veta att våran granne undrade om jag var intesserd av vara barnvakt, man ba hell yes! pengarpengarpengar, hohoo! nu ska jag ta en dusch sedan blir det Desperados mujeres... hehe skit samma.

Idag hade vi tre lektioner det var väldigt skönt tyckte vendela & hennes kompisar. skoja..imorgon kanske vi ska ha picknick men om jag känner mina kompisar rätt så blir det nog inte av, hehe. + att det kanske ska regna, vilket det gör nu, vilket suger. åååhh juste det bor massa rävungar utan för vårt hus i skogen och dom är bäst! älsar dom , underbara. 

Puss / Vendela

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

De måste vara söta :)

2011-04-27 @ 14:08:34
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0