Kyss mig inte, det kommer bara leda till något ont ändå.


Sommaren 2009. Kul att jag typ blir fulare och fulare för varje år som går. Aja. Blir kanske brunare iår.
Bara så ni vet så kommer det här inlägget säkert bli mobbat, på 35 timmar så har jag sovit 2 timmar. Är sisådär pigg va. Tror jag ska gå och lägga mig typ nu. Våran klassresa var iallfall jättefin! Den resulterade 3 dopp från min sida, en naken rush ner till vattnet som straff för att jag inte var så bra som jag hade önskat på klädpoker. Läskigt många liter cola i min mage och läskigt mycket socker och annat speedande i mitt blodomlopp. Men det var grymt. Vissa saker förhöjde ju upplevelsen. ALLTSÅ vad fan pratar jag om?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0