spröda ostbågar med mild ost

Hallo! Hemma nu från en aaas jobbiga gympa lektion och en jävligt pinsam!! HAHA det var såhär att man ska jaga en person i en bana och så ska man byta person från ledet aja det heter envighetsstaffet och så ba när jag ska springa ( även fast jag var skit trött tvingade felicia mig) så ba när jag är jag as nära att ta hon framför så känner jag hur mina ben böjer sig och jag kan inte stanna asså det gick inte!! måste bara ta lite glass vänta.. AA så jag ramlar och gör värsta kullerbyttan och förstörde allting. HAHAHA

Tårttävlingen då? vi vann hohoooo den var bäst! hihi lägger in bilder sen ikväll, hur gick det för er som gjorde nationella rå? för mig gick det helt ok, hoppas på ett G , hehe.

Vendela

Kommentarer
Postat av: Emelie

sv: tack så mycket! =D

2011-05-05 @ 21:19:21
URL: http://emellay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0